Rabu, 12 Mei 2010

SAMBUTAN HANGAT.....

Walaupun kelas-kelas pengajian kitab dari Masyayikh telah ditangguhkan kerana demam peperiksaan yang makin kian terasa, namun saya melihat yang terus mendapat sambutan hangat sehingga Dewan At Tasamuh Wal Ikha', Maktabah serta Bilik Mesyuarat penuh ditempah untuk kelas tutorial yang diadakan sebagai usaha memberikan bimbingan kepada para pelajar khususnya pelajar-pelajar di tahun satu dan dua. Saya juga merasa bersyukur melihat kesedaran yang tinggi di kalangan anak-anak kita yang mengambil inisiatif membuat halaqah-halaqah atau study group untuk perbincangan sesama sendiri selain kelas-kelas tutorial.

Sejak lama sudah sebenarnya, hampir setiap hari kelas-kelas ini diadakan. Seronok mendengar hikayat "ogahng ghumah" yang ikut menjadi pembimbing kelas tutorial bahawa anak-anak yang ikut serta dalam kelasnya termasuk dari lain-lain negeri seperti Pulau Pinang, Perak, Kelantan etc. Turut hadir dalam kelasnya juga adalah anak-anak lelaki selain majoritinya anak-anak perempuan...










Semoga kesungguhan yang ditunjukkan akan mendatangkan hasil lumayan...Moga kejayaan yang diimpikan akan menjadi kenyataan..InsyaAllah.

Tiada ulasan: