Khamis, 11 Disember 2008

Sambutan Hari Raya Aidil Adha JHEAIK 2008

Potong dan timbang sebelum diagihkan...

Bersama Dato' YDP MAIK, dari kanan Tn. Syeikh Syukri, Tn. Syeikh Haizan,Tn. Syeikh Radhi, Dato' Syeikh Uzir Baharom, Penulis dan Tn Syeikh Zainul Mukhtar

Selamat menjamu selera....

Antara jemputan yang hadir......

Sambutan Hari Raya Aidil Adha Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Negeri Kedah (JHEAIK) 2008.

11/12/2008 - Hari ini adalah hari Tasyriq terakhir pada sambutan Raya Haji pada tahun ini. JHEAIK tidak ketinggalan menganjurkan ibadah korban yang disertai pegawai dan kakitangannya termasuk di kalangan anggota perkhidmatan Majlis Agama Islam Negeri Kedah (MAIK) dan dari kalangan penyelaras-penyelaras Ta'mir Masjid Negeri Kedah Darul Aman. Program ini diurusetiakan oleh Persatuan Pegawai-pegawai Agama Negeri Kedah Darul Aman dengan kerjasama Penyelaras-penyelaras Ta'mir Masjid Negeri Kedah Darul Aman.



Kehadiran Sohibussamahah Dato' Yang Dipertua Majlis Agama Islam Negeri Kedah Darul Aman, Dato' Syeikh Uzir bin Baharom sejak awal pagi bersama pegawai-pegawai JHEAIK dan MAIK memeriahkan suasana sambutan. Beliau sempat bersama kakitangan memotong dan melapah lembu-lembu korban sebagai bukti keprihatinan dan sokongan beliau kepada aktiviti MAIK dan JHEAIK. Turut memeriahkan majlis ialah Timbalan Pengarah JHEAIK, Pengerusi Persatuan Pegawai-pegawai Agama Negeri Kedah Darul Aman, Pegawai Khas Agama kepada YAB Menteri Besar Kedah DA, Timbalan Mufti Negeri Kedah dan Pegawai-pegawai Agama Daerah. YBhg. Dato' Pengarah JHEAIK sedang berada di Johor Darul Takzim. Selain SS Dato' Syeikh Uzir menyampaikan ucapan, turut menyampaikan ucapan Tn. syeikh Ismi Anuar Abdul Halim selaku Penegerusi Persatuan Pegawai-pegawai Agama Negeri Kedah Darul Aman.

Tiada ulasan: