Isnin, 21 Disember 2009

MESYUARAT PKPK BERSAMA AJKT/HEWI MKKK

Salam rindu dari kejauhan...

Tanggal 21hb Disember 2009, saya memanggil semua pimpinan persatuan MKKK dari kalangan Ahli Jawatankuasa Tadbirnya dan Hal Ehwal Wanitanya untuk satu mesyuarat antara Pejabat Pegawai Kebajikan Anak Kedah Mesir dan MKKK.

Mesyuarat bulanan ini adalah bertujuan menyalurkan beberapa maklumat penting hasil Mesyuarat Antara Ketua-Ketua Agensi yang saya hadiri di Kedutaan Malaysia beberapa hari lalu selain berbincang dan mendengar maklumbalas masalah dari pihak persatuan secara langsung.



 

 

 

Hampir tiga jam saya bermesyuarat dengan pelbagai masalah dan pandangan yang saya dengar untuk dipertimbangkan disamping saya dapat membuat teguran langsung selain memberi kata-kata nasihat untuk orang-orang penting saya ini. Saya juga minta mereka bersiap sedia untuk menjayakan sambutan lawatan Yang Teramat Mulia Tunku Bendahara Kedah yang akan sampai bersama YBHG Toh Puan Bendahara dan lain-lain ahli rombongan pada 25hb akan datang.

Selepas solat Zohor semua AJKT/HEWI serta Pembantu Tadbir di pejabat saya yang baru sampai dari Malaysia dan bertindak sebagai Setiusaha mesyuarat, Fairuz makan tengahari "nasi kari udang" di rumah saya.



Untuk tujuan rekod, disebabkan kesilapan melihat jadual, saya terlepas untuk hadir Mesyuarat Jawatankuasa Penggunaan Dataran 'Aasyir yang diadakan di Kedutaan Besar malaysia Kaherah pada jam 2 petang.


Tiada ulasan: