Rabu, 19 November 2008

Dari Jendela Kamar 402 Kedah Medical Centre (KMC). Catatan Dua



Assalamualaikum..
19/11/2008

Kamar 402, KMC


Antara yang menziarahi saya sejak saya mula mendiami sementara Kamar 402 KMC termasuklah Ayahanda saya Haji Ahmad Hj Ibrahim, 84 dan kedua bonda saya serta abang Kadir, kakak Hamidah dan adik-adik saya, Paling awal sampai dari Jabatan adalah Tn. Haji Mohd Zamri Omar iaitu Pegawai perhubungan di Bah. Pendidikan JHEAIK selain saya juga dikunjungi Tuan Haji Mohd Zuhdi Hj Saad, Timbalan Pengarah JHEAIK dan Tuan Syeikh Ismi Anuar Abdul Halim, Pendaftar Sekolah Agama ,Boss saya di Bahagian Pendidikan JHEAIK. Turut ikut melawat saya Ketua Penolong Pengarah Bahagian Masjid dan Surau Tuan Syeikh Hazizan Mad Desa serta Pegawai Agama Daerah Kulim Tuan Syeikh Radhi Abdul Mutalib.

"Yang dekat bertanya khabar..yang jauh berkirim salam"....benar-benar membuatkan diri rasa disayangi..Alhamdulillah, syukur pada Allah. Kedatangan sahabat, kenalan dan adik beradik selain anak-anak yang gembira bermain di KMC ini mengubati luka dan kesakitan yang saya alami. Terima kasih semua...Ustaz Mansor Abdul Latif dan Ustazah Nasriah, Sekeluarga Haji Zuber Farmasi Pokok Sena, Ustaz Lutfi Ameer, En Nasir Pengarah UNITAR Kedah, Datin Jawaher, Cikgu Yusoff dan isteri, Ustaz Yusri Polimas, abang Hj Zubir RISDA Kubang Pasu, adik NorHana sekeluarga, Mak Njang Norma.....dll.



Saya juga telah dikejutkan dengan kunjungan sahabat saya Alfadhil Ustaz Hj. Rushdan Hj Azizan pegawai di SPPIM dan JPN negeri. Blogger terkenal di JPN ini baru balik dari mesyuarat di Langkawi dan dalam perjalanan untuk beberapa hari mesyuarat di Kelantan. Balik dari Kelantan ke KL pulak katanya. Jelas sekali beliau sangat sibuk dan komited dengan tugas. Saya ucapkan terima kasih banyak atas segala susah payahnya ....moga beliau akan sentiasa berjaya...Aaamen.

Tiada ulasan: