Isnin, 30 November 2009

LAWATAN D.O PADANG TERAP

Salam rindu dari kejauhan...

Hari raya ketiga, Rumah Tamu Asrama Darul Aman 3 menerima tetamu dari Malaysia. Tuan Haji Mat Noh Pegawai Daerah Padang Terap yang tiba bersama keluarga. Sebenarnya saya telah maklum lebih awal kedatangan beliau ke sini sewaktu saya pulang ke Malaysia tempohari. Saya berjumpa beliau secara kebetulan di bilik Pengurus Besar YINK Tn Hj Zuhdi.

Awalnya, saya dah mengaturkan makan malam untuk beliau sekeluarga di rumah saya. Oghang ghumah pun dah siap hidang dua hidangan. Namun, bila saya ke tingkat 11 untuk menjemput mereka turun makan malam, rupanya  masing-masing dah belayaq... Akhirnya dari makan malam jadi makan pagi...


Silalah Tn Hj...raya-raya korban ni makan daginglah kita!



Makanlah apa yang ada kak...


Bergambar kenangan bersama Tuan Haji Mat Noh sekeluarga


Selamat jumpa lagi tuan..



Kebetulan Tn Hj Noh ada sepupunya di sini iaitu Us. Firdaus Hat Pegawai HEP Amanah Raya. Maka, jenuhlah mereka dibawa berjalan termasuk ke Pyramid, Faiyyum, Iskandariah selain membeli belah di Khan Khalili.

Tiada ulasan: