Khamis, 17 Jun 2010

BERAKHIRNYA SEBUAH PENANTIAN....16 / 06 / 2010

Setelah terperangkap dalam zon penantian yang cukup panjang dan melelahkan, akhirnya kereta yang saya pesan sekian lama dari Jepun untuk kegunaan saya di sini dan "tanda mata" untuk dibawa pulang ke tanah air nanti sampai juga!! Alhamdulillah bihi tatimmus solihat..

Toyota Estima Aeras model 2002 bukanlah lagi sebuah kereta baru, namun bagi sebuah keluarga bersaiz besar 2 + 7 = 9 seperti keluarga saya, ianya cukup lumayan. Kalau di Malaysia, saya kira harganya masih lagi mencapai 100k. Yang pasti, saya cukup bersyukur kerana mendapat kemudahan memiliki sebuah kereta yang begini selesa dengan harga yang rendah jauh lebih murah berbanding harga sebenar di negara kita.


 

Semoga Allah SWT selamatkan tiap perjalanan dan berkati baki kehidupan yang masih tinggal dalam hidup yang sementara ini. 

Tiada ulasan: