Jumaat, 29 Oktober 2010

PERJUMPAAN "KELUARGA" DI RUMAH NEGERI SEMBILAN

Tanggal 29 Oktober 2010, perjumpaan kelab KELUARGA telah diadakan kediaman Pegawai HEP Negeri Sembilan. Hampir semua ahli hadir dengan keluarga masing-masing disambut mesra tuan rumah Tn Hj Zain dan isteri. Yang paling seronok tentulah anak-anak yang tak sabar2 nak makan pelbagai juadah yang disediakan secara "potluck" yang memang dah disepakati ahli "KELUARGA" sejak awal dulu...

Selain yang diraikan pada malam itu, mereka yang menyambut hari lahir dan hari ulang tahun perkahwinan, turut diraikan adalah mareka yang akan berlepas ke tanah suci Mekah kerana menunaikan ibadah haji pada tahun seperti Peg HEP Pahang dan isteri, Dato' Prof Madya Dr Hasan Basri,Pengarah DMS dan juga En Daud Pembantu Kewangan di Pejabat Pegawai HEP Selangor.












Kepada mereka yang menyambut ulang tahun kelahiran, moga sentiasa dalam rahmat  serta kasih sayang Allah selalu dan kepada yang menyambut ulang tahun perkahwinan, moga yang bertambah hanya kebahagiaan...dunia n akhirat, dan kepada yang jadi tetamu Allah di tanah suci Mekah, semoga memperolehi haji yang mabrur. Terima kasih daun keladi kepada tuan rumah dan semua yang memberokan komitmen  hadir. Moga jumpa lagi.

Tiada ulasan: