Rabu, 12 November 2008

Alhamdulillah...


Hari ini, saya dapat dengan izin Allah bertemu dengan orang yang bertanggungjawab mengajar dan mengenalkan saya sebagai Blogger. Beliau yang dimaksudkan tidak lain Ustaz Muhammad Rushdan Azizan. Banyak yang saya pelajari tentang blog dari beliau.....
Sebenarnya Ustaz Rushdan sangat sibuk dengan urusan rasminya sebagai Penolong Pengarah Kurikulum SPPI JPN (Kedah), namun atas setiakawan dan galakan kepada saya yang sangat baru dalam alam Blogger ini, beliau sanggup bertandang ke pejabat saya dan mencurahkan ilmunya.
Meskipun masih banyak lagi yang perlu dipelajari, saya sangat bersyukur kerana di sana, ada sahaja insan yang sudi menghulurkan tangan membantu diri yang kerdil ini.
Yang pastinya...Jiwa dan semangat dalam diri ini tak pernah jemu untuk belajar dan belajar. Saya sentiasa mengharapkan agar saya dijemput pergi ketika itu saya seorang tholib alilm.
Kepada Ustaz Rushdan...terima kasih daun keladi. Hanya Allah yang dapat membalas segala yang telah diberi dan akan diberi.........
Kepada yang ingin bersama dengan beliau boleh kehttp://blogsppimkedah.blogspot.com/

Tiada ulasan: