Rabu, 12 November 2008

Penuh Pengharapan

Assalamualaikomwarahmatullahiwabarakatuh.
Sahabat-sahabat terhormat..Antara yang telah diamanahkan kepada saya, selain rutin harian sebagai salah seorang pegawai di Jabatan Agama Islam Kedah di Bahagian Pendidikan serta memberi kuliah di beberapa masjid dan surau di negeri ini, saya juga terlibat memberi pengisian di KedahFM dalam ruangan Bimbingan Fardhu Ain bersama beberapa orang tenaga pengkuliah lain seperti Ybhg Syeikh Hj. Fadhil Hj. Awang, Dato'Syeikh Zakaria Hj Ahmad Wan Besar, Dr Hj. Abdul Aziz Hanafi, Us.Hj.Aminuddin Abdul Rahim serta Ustazah Hjh.Nazrah Yusoff.
Saya yakin dan percaya sekali bahawa di luar sana, ada teman dan sahabat yang jauh lebih baik dari saya. Justeru, saya sangat mengharapkan bukan sahaja sokongan, tetapi saya sangat perlu kepada teguran dan nasihat serta pandangan sahabat-sahabat sekelian dalam melaksanakan amanah ini.Konsep "Wat'aawanu 'alal birri wattaqwa, wala t'aawanu alal ismi wal'udwan" dan "Attawashi bil haq..Attawashi bi ssobr" ...mari kita pegang dan hayati bersama. Kepada Al fadhil sahabat saya Ustaz Hj.Rushdan Azizan yang bertanggungjawab membina saya sebagai seorang BLOGGER dan teman-teman di JPN Kedah terkhusus di SPIM, saya ucapkan berbanyak terima kasih.
Kepada semua....Mari semarakkan pahala, biar kita bahagia di SANA!
Jazakumullah Kahiran Kathiran

Tiada ulasan: