Rabu, 17 Mac 2010

FUTSAL PIALA YAB MENTERI BESAR KEDAH


Tanggal 16 Mac 2010, saya turun ke Dataran Haiyyu 'Asyir untuk bersama pula dengan banin putera-putera Kedah yang memberikan sambutan yang cukup memberangsangkan dalam liga Futsal Piala YAB MB Kedah yang dianjurkan Badan Sukan MKKK. Seperti biasa, sejumlah peruntukan disalurkan demi menjayakan program yang dirancang. Anak-anak Kedah termasuk dari muhafazah-muhafazah seperti Tonto, Syubra dan lain-lain turut serta memberikan cabaran.





Menyaksikan kegigihan dan semangat berpasukan yang ditunjukkan semua yang bertanding, saya menjadi cukup bangga....Ramai yang turun ikut serta dan berikan sokongan walaupun cuaca sejuk masih mencengkam! Semoga anak-anak Kedah yang tak kurang ramai minat dan mahir bermain bola ini...., yang cukup bersungguh-sungguh memberikan yang terbaik dalam pertandingan yang dianjurkan itu akan juga memberikan segala-gala yang terbaik dalam mengejar ilmu dan ketinggian dalam pelajaran..Inilah antara inti ucapan saya dalam perasmian penutup selain mengucapkan tahniah dan syabas kepada semua peserta dan pemenang-pemenang.  






Tahniah dan syabas kepada Pengarah program, Exco betanggungjawab, semua AJK pelaksana dan semua yang terlibat menjayakan agenda ....Semoga ikatan ukhuwwah yang terjalin bertambah erat sesama  anak negeri akan menjadikan kita di sini terikat bersatu hati ...Menjulang tradisi keilmuan dan kecemerlangan!!!

Tiada ulasan: