Khamis, 22 Julai 2010

MESYUARAT ADHOC MAJLIS RAMAH MESRA BERSAMA YAB MB 21/7/2010

Tanggal 21 Julai 2010 , sekitar jam 9 malam diadakan mesyuarat kali pertama ADHOC Jawatankuasa Majlis Ramah Mesra Bersama YAB Dato' Seri MB yang diadakan Dewan Attasamuh Wal Ikha', Asrama Darul Aman 3 di Haiyyu Sabiek. Saya bersyukur ke hadrat Allah SWt kerana mendapat sokongan sepenuhnya anak-anak Kedah di sini yang memberi komitmen menerima perlantikan sebagai jawatankuasa majlis yang besar dan cukup bermakna itu.

Jawankuasa yang diketuai Pengarahnya Akhi Rushdan Abdul Rahman itu, turut disertai gabungan 'orang lama' yang kaya dengan pengalaman serta 'orang baru' yang cukup gigih menimba pengalaman. Malam itu, mesyuarat dihadiri selain semua AJK, turt sama YDP MKKK, semua Mandub atau wakil Mandub dari semua Muhafazah selain Pembantu Tadbir PHEPKTT Akhi Fairuz.






Kepada semua yang telah menyumbang tenaga dan yang akan bersama-sama menyumbang keringat  samada dari kalangan ADHOC maupun ahli biasa MKKK, yang bersatu hati demi untuk menjayakan lawatan YAB MB kali ini amnya dan memastikan kelancaran dan kejayaan Majlis Ramah Mesra Bersama YAB MB khasnya,  bagi pihak PHEPKTT diucapkan jutaan terima kasih.

Mesyuarat malam itu diakhiri jamuan malam yang dipesan dari kafe  sebelah kepada semua yang hadir


Tiada ulasan: